Fredag den 15 maj

Fröken madde skriver

hej hej alla glada!!
det var så kul att få träffa er alla i fredags, ja saknar ju er så sjukt mycket, önskar ja kunde ha er hemma hos mig på dagarn.

Det vart ingen promenad för mig, ja kom lite sent sen så hade tjejerna redan fixat allt, men en massa myspys. Som vanligt vart det helt hysteriskt inne på dagis men när ja kom i fredags vart det mer än någonsin, men det var ju nästan 2veckor sen sist ja va på dagis så ja kan första.

Jag hade med mig Pia som kommer börja hos oss på Hundriket, Pia kommer jobba på Onsdagar till en början sen får vi se om hon går upp i tid, presentation kommer inom kort på personal från Pia och dom andra fröknarna (Fie och Linda).

jag hade med mig kameran så ja fick en hel del fina bilder på mina älskade vovvar, vi hade även kalas mys när ja kom lilla underbara Daisy vart 12 år  =) och matte hade med sig god prinssestårta till oss alla, och ja kan säga att det uppskattades från alla hihihhihi...

Vart sånt himmlans liv när ja kom in på dagis, speciellt från min flock så ja fick ta in alla till personalrummet och gosa där, selma hoppade som aldrig förut nästan över boxväggen, Loke och maximus gjorde något konstigt skrik gnäll ifrån sig till och med Cecil vart galen och började bråka med fröken Fie och sina kompisar för att han ville fram till mig, vad  tokigt de kan bli men det är mitt fel usch ja ska se till att ja kommer mer ofta och hälsar på...

nästa vecka ses vi nog på onsdag hoppas ja får träffa massa vovvar, mattar och hussar =)

ha en bra helg

Leia                                                                                      


Maximus
 
Sia
 
Scilla
 
Grattis daisan 12 år

                                         Gott med tårta
 
Scilla har dagisets längsta tunga =)

                                                       Zaki väntar tålmodigt på sin tårtbit
 
Vackra Locke vilar sig


Flip och Rioja (peronalhundar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0