hallå hallå

hej alla mattar, hussar och vovvar.

hoppas ni alla mår jätte bra. Det var jätte kul att få träffa många utav er i onsdags när jag öppnade. Blir alltid lika rörd av att få se hur mycket vovvarna har saknat mig

ja fick en massa pussar och väl inne på dagis en massa myspys

Jag hade en underbar promenad med
wille,freja,selma,loke,max,scilla,yoyo,cecil

på måndag kommer jag för att ta med mig lite busar till högdalstoppen ska bli jätte mysigt hoppas på bra väder men inte för varmt... tar med mig
yoyo,scilla,leia,max,loke,wille,alma,rosie,merlot,cecil,jessie,zaki

ja kommer även ha med mig min fina systemkamera så ja kan ta lite fina bilder på alla =)... se till att ni som ska me till högdalstoppen är på plats redan runt 9 på morgonen..

vi ses imorgon ha en jätte bra söndag massa kramar dagisfröken madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0